خوش آمدید
پاتوق سرگرمی 1
ببوف 1
نياتو...خصوصيه 1
مختلف 1
برگزار کننده ختم ها 1
علوم راه پیشرفت بشر 1
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علوم راه پیشرفت بشر و آدرس sadeghtahghigh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 152
بازدید کل : 78725
تعداد مطالب : 216
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

.

.

.

.

.


استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ

فال امروز


تعبیر خواب آنلاین


 

آخر بدشانسی...

S A L I J O O N


S A L I J O O N

 



ادامه مطلب


+ نوشته شده در جمعه 30 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 23:38 توسط صادق |

 

 
 
 
تنها شش ماه دارد اما به راحتی صحبت می کند، هنگام گرسنگی از مادرش تقاضای شیر کرده و حتی می تواند یکی از آهنگهایی موتسارت را بنوازد.او نابغه است .
 
 
 
روزگار نو : تنها شش ماه دارد اما به راحتی صحبت می کند، هنگام گرسنگی از مادرش تقاضای شیر کرده و حتی می تواند یکی از آهنگ هایی موزارت موتسارت را بنوازد.او نابغه است .


 


ادامه مطلب


+ نوشته شده در جمعه 30 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 23:29 توسط صادق |

 

 
 
 
پارک Tobu World در شهر Nikko کشور ژاپن جایگاه نمایشگاه مدلهای کوچک شده ساختمانها و آثار معروف دنیا میباشد. این مدلهای مینیاتوری در ابعاد 1/25 ابعاد آثار واقعی هستند.
 
 
 
گروه اینترنتی پرشین استار : پارک Tobu World در شهر Nikko کشور ژاپن جایگاه نمایشگاه مدلهای کوچک شده ساختمانها و آثار معروف دنیا میباشد. این مدلهای مینیاتوری در ابعاد 1/25 ابعاد آثار واقعی هستند. برای این آثار مینیاتوری در حدود 140000 انسان مینیاتوری طراحی شده است که چهره هیچ کدام شبیه دیگری نمیباشد. همچنین این پارک دارای بیش از 20000 درخت در ابعاد کوچک شده میباشد. طراحی و راه اندازی این پارک بزرگ و دیدنی بیش از 5 سال زمان برده است که شامل 45 نسخه از ساختمانها و سازه هایی است که در لیست سایت های میراث جهانی یونسکو هستند. در میان بناهای مختلف، وجود برج های دوقلو مرکز تجارت جهانی در این مجموعه است که در دنیای واقعی وجود خارجی ندارند.



 


ادامه مطلب


+ نوشته شده در جمعه 30 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 23:25 توسط صادق |

 

 
 
 


برترین ها : یک دانشجوی دختر با موهای قرمز که از چهره‌اش پیداست آلمانی است، سینی غذایش را تحویل می‌گیرد و سر میز می‌نشیند و سپس یادش می‌افتد که کارد و چنگال برنداشته، و بلند می‌شود تا آنها را بیاورد اما وقتی برمی‌گردد، با شگفتی مشاهده می‌کند که یک مرد سیاه‌پوست، احتمالا اهل ناف آفریقا (با توجه ...به قیافه‌اش)، آنجا نشسته و مشغول خوردن از ظرف غذای اوست !!!

بلافاصله پس از دیدن این صحنه، زن جوان سرگشتگی و عصبانیت را در وجود خودش احساس می‌کند اما به‌سرعت افکارش را تغییر می‌دهد و فرض را بر این می‌گیرد که مرد آفریقایی با آداب اروپا در زمینۀ اموال شخصی و حریم خصوصی آشنا نیست.

او حتی این را هم در نظر می‌گیرد که شاید مرد جوان پول کافی برای خرید وعدۀ غذایی‌اش را ندارد.

در هر حال، تصمیم می‌گیرد جلوی مرد جوان بنشیند و با حالتی دوستانه به او لبخند بزند.

جوان آفریقایی نیز با لبخندی شادمانه به او پاسخ می‌دهد !

دختر آلمانی سعی می‌کند کاری کند؛ این‌که غذایش را با نهایت لذت و ادب با مرد سیاه سهیم شود.

به این ترتیب، مرد سالاد را می‌خورد، زن سوپ را، هر کدام بخشی از تاس کباب را برمی‌دارند، و یکی از آنها ماست را می‌خورد و دیگری پای میوه را.

همۀ این کارها همراه با لبخندهای دوستانه است؛ مرد با کمرویی و زن راحت، دلگرم‌کننده و با مهربانی لبخند می‌زنند.

آنها ناهارشان را تمام می‌کنند...

زن آلمانی بلند می‌شود تا قهوه بیاورد و اینجاست که پشت سر مرد سیاه‌پوست، کاپشن خودش را آویزان روی پشتی صندلی می‌بیند، و ظرف غذایش را که دست‌نخورده روی میز مانده است....

هیچ گاه زود قضاوت نکنید


+ نوشته شده در جمعه 30 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 23:24 توسط صادق |

 

 

 

 

 
 
 
همه ما سوتی می دهیم، ردخور ندارد، سوتی های بدی هم می دهیم. اما صدایش را درنمی آوریم. با این حال بعضی وقت ها توی جمع های خودمانی تعدادی از همین سوتی ها را تعریف می کنیم.
 
 
 

 

مجله یکشنبه: همه ما سوتی می دهیم، ردخور ندارد، سوتی های بدی هم می دهیم. اما صدایش را درنمی آوریم. با این حال بعضی وقت ها توی جمع های خودمانی تعدادی از همین سوتی ها را تعریف می کنیم.

پس چرا وقتی کسی اسم ما را نمی داند سوتی مان را تعریف نکنیم تا بقیه هم لبخندی بزنند؟! اینجا دقیقا برای همین کار است. البته منظور از سوتی می تواند گاف یا هر کار، باور و فکر خنده داری با شد که وقتی یادش می افتیم خنده مان می گیرد.


*
*اعتراف می کنم تا قبل از رحلت استیو جابز اونو نمی شناختم، ولی الان از بابام بیشتر می شناسمش!

**اعتراف می کنم که دبیرستان که بودیم یه ورق قرص پیدا کردم دادم بچه های کلاس واسه تقویت حافظه شون! کلی برای همه شون مشکلات گوارشی حاد پیش اومد!

**اعتراف می کنم هر وقت


ادامه مطلب


+ نوشته شده در جمعه 30 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 23:19 توسط صادق |

سگ با اراده همه را شگفت زده کرد!/عکس

 




این سگ با اراده همه را شگفت زده کرد!























 


ادامه مطلب


+ نوشته شده در جمعه 30 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 23:11 توسط صادق |

 

 
 
 
به گزارش برترین ها؛ یک اکتشاف گر نروژی به نام "برج اوسلاند" به همراه نامزد خود "هلج"، قطب شمال را جهت برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب کردند.
 
 
 

 

برترین ها: به گزارش برترین ها؛ یک اکتشاف گر نروژی به نام "برج اوسلاند" به همراه نامزد خود "هلج"، قطب شمال را جهت برگزاری مراسم عروسی خود انتخاب کردند.

تا کنون ازدواجی در این منطقه یخی و برفی صورت نگرفته است و این اولین باری است که یک زوج، عروسی خود را در قطب شمال برگزار کردند.

سایت پروازهای استکشافی روسیه تحت عنوان "بارنیو 2012" در این باره گزارش داد:«اوسلاند و همسرش به همراه یک کشیش و 30 میهمان با هواپیما از نوع "انتونوف AN74" به قطب شمال سفر کردند.

 


ادامه مطلب


+ نوشته شده در جمعه 30 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 23:8 توسط صادق |

 

 

مجله یکشنبه:

*همیشه از نام خانوادگی شما استفاده می شود.

*مدت زمان مکالمه تلفنی شما حداکثر 30 ثانیه است.

*برای یک مسافرت یک هفته ای تنها یک ساک کوچک دستی نیاز دارید.

*در تمام شیشه های مربا و ترشی را خودتان باز می کنید.

*دوستان شما توجهی به کاهش یا افزایش وزن شما ندارند.

*لازم نیست کیفی پر از لوازم بی استفاده را همه جا به دنبال تان بکشید.

*ظرف مدت 10 دقیقه می توانید حمام کنید و برای رفتن به مهمانی آماده شوید.

*هر ساعتی دل تان بخواهد می توانید از خانه بیرون بروید و هر ساعتی دل تان بخواهد می توانید برگردید.

*همکاران تان نمی توانند اشک شما را در بیاورند.

*اگر در 34 سالگی هنوز مجردید، احدی به شما ایراد نمی گیرد.

*رنگ اجزاء صورت شما در هر صورت طبیعی است.

*با یک دسته گل می توانید بسیاری از مشکلات احتمالی را حل کنید.

*وقتی مهمان به خانه شما می آید لازم نیست اتاق را مرتب کنید.

*بدون هدیه می توانید به دیدن تمام اقوام و دوستان تان بروید.

*می توانید آرزوی هر پست و مقامی را داشته باشید.

*حداقل 20 راه برای بازکردن در هر بطری نوشابه داخلی یا خارجی بلد هستید.

*ضرورتی ندارد روز تولد دوستان تان را به خاطر داشته باشید.


+ نوشته شده در جمعه 30 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 22:58 توسط صادق |

 


تصاویری زیبا و متفاوت از تهران

 



ادامه مطلب


+ نوشته شده در جمعه 30 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 22:33 توسط صادق |

 

                                           آب گرفتگی و تخلیه آب از ایستگاه مترو تهران

 


 



ادامه مطلب


+ نوشته شده در جمعه 30 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 13:26 توسط صادق |

 

 ۱۰ حقیقت شگفت‌انگیز درباره عطسه!
 

 


 

عطسه یك امر طبیعی است كه می‌تواند در زمان‌های مختلف و بصورت‌های متفاوت رخ دهد.
در این مطلب به دلایل اینكه چرا در زمان‌های عجیب عطسه‌مان می‌گیرد اشاره می‌كنیم.


1. عطسه كردن از اعصابتان شروع می‌شود. این را نیل كائو متخصص


 



ادامه مطلب


+ نوشته شده در پنج شنبه 29 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 1:16 توسط صادق |

 

یک باران و این همه دردسر!

باران در چشم به هم زدنی تبدیل به تگرگ می‌شود و هوا اصلا شباهتی با ساعات شروع روز ندارد؛ انگار که «بهار» به تکاپو افتاد تا کمرنگی روزهای گذشته‌اش را جبران کند و کمی سخت بگیرد تا یادمان بیاید که چقدر زیرساختهای شهریمان در مواجهه با تغییرات، شکننده است!

بارش باران و تگرگز در تهران و برخی شهرستان‌های دیگر به اندازه‌ای شدید بود که بسیاری از مردم را دچار مشکل کرد و در برخی از نقاط سیلاب به راه انداخت؛ بارش بی‌سابقه‌ای که نه تنها دور از انتظار می‌نمود بلکه به آزمونی می‌مانست که جا دارد بیشتر روی نتایج آن دقیق شویم.

بر پایه گزارش‌ها، با گذشت زمانی کوتاه از شدت گرفتن باران بهاری، برخی از میدان‌ها و خیابانهای بزرگ پایتخت دچار آبگرفتگی شدید شد و سیلابی که در سطح معابر به راه افتاد، تردد را به شدت مختل کرد و عملا همه چیز را به هم گره زد.

شدت آبگرفتگی در بعضی نقاط به اندازه‌ای زیاد بود که به گواه تصاویر بسیاری از مردم ترجیح می‌دادند که به آب بزنند تا شاید زود‌تر به سرپناهی برسند؛ شاید به این دلیل که از افزایش آبگرفتگی نگران بودند و یا اینکه به دنبال سرپناهی امن می‌گشتند.

این در حالی است که به گزارش خبرگزاری‌ها، سیلاب روان شده در سطح شهر به ایستگاه‌های مترو هم سرازیر شد و کار به جایی رسید که تقریبا خط چهار متروی تهران از فعالیت باز ایستاد و به این ترتیب موج بزرگ مردمی که به روال همیشگی از یافتن تاکسی در روزهای بارانی عاجز هستند، تردد با مترو را نیز محال یافتند!

ایستگاههای اتوبوس، آبگرفتگی معابر و پیاده رو‌ها، زهکشی نشدن آب باران در خیابان‌ها، اتوبون‌ها و غیره، تنها یک نتیجه می‌توانند در بر داشته باشند: بیماری شهرسازی در کشورمان که عصاره آن در پایتخت کشورمان به چشم می‌خورد! اینجاست که مثل سایر بیماری‌های واگیردار تهران، هیچ بعید نیست که با یک باران بهاری، سیلاب یک نهر آب در کرج قابلیت خلق فاجعه پیدا کند و یا زیرگذرهای اصفهان از آب مملو شود و یا ترافیک یک شهر کویری را به چالش بکشاند.

متاسفانه واکنشمان به بارندگی شدید در همین حد است! چه در سطح مردم و چه در سطح نهادهای مسئول؛ تخلیه آبهای جمع شده تا دفعه بعدی که سیلاب بیاید!


با این اوصاف، هنگامی که نه قدرت پیش بینی میزان بارندگی‌ها را داریم و نه قادر به مدیریت یک باران شدید هستیم، چگونه می‌توانیم داعیه مقابله با حوادث غیر مترقبه را داشته باشیم؟




ادامه مطلب


+ نوشته شده در پنج شنبه 29 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 1:8 توسط صادق |

 

11 نکته جالب درباره خواب های شبانه

 


 

رویاها و خواب های شبانه از دیرباز مورد توجه بشر بوده و پادشاهان همواره مفسرانی را برای تعبیر خواب هایشان داشته اند، اما حقایق جالبی در مورد رویاها وجود دارد كه دانستن آنها خالی از لطف نیست. برخی افراد فقط خواب های سیاه و سفید می بینند.
در حالیكه ۷۰% مردم خواب های رنگی می بینند، ۳۰% باقیمانده خواب هایشان را در فضایی كاملا سیاه و سفید می بینند. البته رنگی یا سیاه و سفید بودن این خوابها ربطی به نوع خواب افراد ندارد و خواب های معمولی مانند دیر رسیدن به امتحان، دیدن مرگ فردی كه در زندگی واقعی زنده است و سایر خواب هایی از این دست، برای هر دو دسته این افراد است.



_بسیاری از دانشمندان ابتدا اختراع خود را در رویا دیده اند
اگرچه ما حدود ۹۰% خواب هایمان را فراموش می كنیم، اما بسیاری از دانشمندان بنام و مشهور، كشفیات خود را در رویاهایشان دیده و به محض بیدار شدن، آنها را یادداشت كرده اند. از آن جمله می توان به نیوتن، ...



ادامه مطلب


+ نوشته شده در پنج شنبه 29 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 1:6 توسط صادق |




 

چین ؛ سلطان تقلّـب در تولید!
 




 


ادامه مطلب


+ نوشته شده در سه شنبه 27 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 14:49 توسط صادق |

از دیدن این تاکسی ها شگفت زده خواهید شد!


 

1. لاس وگاس ؛ آمریکا

Lamborghini Murcielago


 

2. هارتفورد ؛ انگلستان

Chevrolet Corvette

 


ادامه مطلب


+ نوشته شده در سه شنبه 27 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 14:46 توسط صادق |

 

 





برترین ها: فقط یه ایرانی میتونه 2 سال بره سربازی 30 سال تعریف کنه!

******
 

فقط یه ایرانی میتونه وقتی میره مهمونی فوری از صاحبخانه بپرسه اینجا متری چند ؟؟؟

******
 

فقط یه ایرانی میتونه کمتر ازيک سال بعد از مهاجرتش به يه کشور ديگه، زبان ياد بگيره، وارد دانشگاه بشه، تازه شاگرد اول کلاس هم بشه!

 


ادامه مطلب


+ نوشته شده در سه شنبه 27 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 14:34 توسط صادق |

 

بعد از ترک سیگار در بدن شما چه اتفاقاتی رخ میدهد؟
 

 

 

20 دقیقه بعد از ترک سیگار

 

 



اثرات ترک از همان دقایق اولیه نمود عینی پیدا میکنند. کمتر از 20 دقیقه بعد از کشیدن آخرین سیگارتان ضربان قلب شما کم کم به سطح اولیه باز میگردد.

2 ساعت بعد از ترک سیگار


بعد از 2 ساعت فشارخون و ضربان قلب شما تا سطح نرمال خود پایین می آید. ممکن است کم کم نبود نیکوتین را احساس کنید.



ادامه مطلب


+ نوشته شده در سه شنبه 27 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 14:32 توسط صادق |

 


                                             محصولاتی که اشتباهی اختراع شدند!

بستنی چوبی



اختراع بستنی چوبی به سال 1905 بر می گردد. ماجرا از این قرار بود که روزی پسر 11 ساله ای به نام فرانک اپرسون آبمیوه خود را که از پودر میوه و آب درست شده بود، به همراه قاشقی که برای هم زدن آن به کار برده بود در بیرون از خانه جا گذاشت. صبح فردا آبمیوه یخ زده بود و به قاشق چسبیده بود. به این ترتیب اولین بستنی چوبی اختراع شد و فرانک بیست سال بعد این اختراع خود را به ثبت رساند.

 

 


 



ادامه مطلب


+ نوشته شده در سه شنبه 27 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 14:19 توسط صادق |

 

                                               یک عروسک باربی زنده
S A L I J O O N


S A L I J O O N



 



ادامه مطلب


+ نوشته شده در سه شنبه 27 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 14:15 توسط صادق |

 

                                                 گزارش تصویری از تخت جمشید

تخت جمشید، پارسه یا پرسپولیس که در شهرستان مرودشت در شمال استان فارس جای دارد نام یکی از شهرهای باستانی ایران است که طی سالیان پیوسته، پایتخت پادشاهی ایران در زمان امپراتوری هخامنشیان بوده‌است.

 



ادامه مطلب


+ نوشته شده در سه شنبه 27 / 1 / 1391برچسب:,ساعت 14:10 توسط صادق |

تصاویر زیبا از استتار جغد
تصاویری از قدرت خدا در خلق رنگ ها
تصاویر جالب از شست‌و‌شوی هواپیما
عکس های بسیار دیدنی از پرندگان
یخ نزنین.....!!!
داستان کوتاه شوهر قدرشناس
شوخی با خانم ها (شباهت خانم ها به بعضی وسایل )
غذای فضانوردان در خارج از اتمسفر زمین چیست؟ (عکس)
عکس های بازیگران معروف دنیا که به هیچ وجه پیر نمی شوند
عکس های خنده دار / وقتی عقل انسان قسمت ترسش تعطیل باشه
گـلواژه های مانـدگار از دیـدگاه بـزرگان
عکس های گروهی
عکس های بسیار خنده دار که فقط در ایران می توان دید
عکس های دیدنی از عجیب ترین رستوران جهان در چین
عکس هایی از موجودی عجیب و بسیار زیبا با هویتی نامعلوم
این خانم بعد از 30 سال لاک پشت دست آموز خود را پیدا کرد
اس ام اس خنده دار و سرکاری عید نوروز 1392
اعتراف های تکان دهنده (طنز)
چرا طواف کعبه خلاف عقربه‌ های ساعت است؟
چند درمان سریع برای از بین بردن جوش صورت
اعتیاد جنسی چیست؟و چه مشکلاتی به وجود می آورد؟
راه حل عجیب خانم معلم برای ساکت کردن شاگردانش!(بالاخره ایده ی معلمانمان اجرایی شد)
این گیاه 40 سال است که آب نخورده است!
اس ام اس های خنده دار جدید
پزشک ایرانی جان این پسر آمریکایی را از مرگ نجات داد!